Tiedote joukkueen toiminnasta

Imatran Pallo-Veikkojen hallitus haluaa korjata mediassa nostettuja vääriä tietoja joukkueen tilasta.

Haluamme oikaista eilen paikallismediassa ollutta tietoa, jossa kerrottiin IPV:n johdon kokoontuvan tänään lauantaina pohtimaan pelinjohdon asemaa. Tämä viitattu palaveri oli sovittu jo hyvissä ajoin ja liittyi IPV:n tulevien kausien suunnitteluun, eikä tämän kauden tilanteeseen. Luonnollisesti näissä tapaamisissa keskustellaan aina sovitun agendan ulkopuolella akuutimmista asioista, joilla joukkueen tämän kauden suoritusta voidaan tukea.

Mitä tulee uutisen asiaan, joukkueen pelinjohtoon, niin siihen on vastikään tehty muutos pelinjohtaja Vesa Toikan pyynnöstä ja saatu Petri Pulliainen vahvistukseksi tiimiin. Muutoksiin sopeutuminen vaatii aikaa ja uskomme, että tällä muutoksella saavutamme kauden edetessä parempia tuloksia.

Alkaneen kauden pelillisiin tuloksiin ei luonnollisesti ole tyytyväinen kukaan seurassa. Eivät pelaajat, pelinjohto, seurajohto eivätkä kannattajatkaan, sillä me kaikki tähtäämme korkeammalle. Toimenpiteitä joukkueen sisällä on tehty paljon ja vuoropuhelu pelinjohdon ja seurajohdon välillä on tiivistä. Teemme yhdessä kaiken mahdollisen, joka tässä vaiheessa voidaan tehdä, pelillisen kurssin kääntämiseksi tällä kaudella.

Seurassa on vuodessa tapahtunut paljon ja etenkin taloudellisessa tilanteessa on tapahtunut iso muutos parempaan. Alkukaudella kannattajien tuki ottelutapahtumissa on ollut vahvaa ja toivomme tämän tuen jatkuvan joukkueelle vahvana läpi kauden. Kannattajien tuki on keskeinen osa parempaa menestystä, niin tälle vuodelle kuin tulevillekin vuosille. Jos haluat auttaa ja tukea joukkuetta, tule siis kotipeleihin, kokemaan Reds-huuma ja kannustamaan IPV voittoon!

Terveisin,
IPV hallitus